Nämä toimitusehdot ovat voimassa 19.10.2021 alkaen.
Verkkokauppa
Liisa Sauso Oy
Kinnalantie 9
14200 Turenki
0401494330
liisa.sauso@liisasauso.fi
www.liisasauso.fi
0791502-7
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Voit tehdä ostoksia verkkokaupassamme ympäri vuorokauden. Jos sinulla on kysyttävää toimitustavoista, tuotteista tai maksutavoista, ota yhteyttä meihin ennen tilaamista.
Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24 % ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Huomaathan, että useimmat käsineet, joita verkkokaupassa myydään, tehdään tilausten perusteella.
Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Klarna, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarnan ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt liisasauso yleiset ehdot.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna AB yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna AB näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna AB:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Klarna
PL 39
00100 Helsinki
Finland
Tilaus- ja maksuvahvistus
Pakettilähetykset lähetetään postin kautta pakettina. Asiakas saa halutessaan paketista seurantatunnuksen. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Liisa Sauso Oy
Kinnalantie 9
14200 Turenki
0401494330
liisa.sauso@liisasauso.fi
www.liisasauso.fi
0791502-7
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Nouto onnistuu sovittuina aikoina arkisin klo 10-17 ja lauantaisin klo 10-13, joten otathan yhteyden aina ennen noutoa.
Toimitusaika
Useimmat verkkokaupan käsineistä tehdään asiakkaan tilausten perusteella. Yleisimmät toimitusaikamme ovat päivistä 1-2 viikkoon. Pyrimme priorisoimaan verkkokaupan tilauksia ja toimittamaan ne heti kun mahdollista, jopa muutamissa päivissä.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Palautusehdot
Virheettömillä ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautuksesta aiheutuvat kulut maksaa asiakas. Kokoa voi muuttaa, mutta tällöin asiakas itse maksaa tilaamansa käsineparin lähetyksen takaisin yritykselle ja maksaa uuden käsineparin toimituskulut.
Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä palautusoikeutta. Tilauksen peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta. Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi otathan yhteyttä meihin sähköpostilla liisa.sauso@liisasauso.fi
Jos huomaat tuotteessa reklamoitavaa, ilmoita siitä meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Tarkista saapunut lähetys huolellisesti. Vialliset tuotteet pyrimme ensisijaisesti korjaamaan. Jos korjaaminen on mahdotonta, vaihdamme sen uuteen tuotteeseen. Piilevistä vioista, jotka ilmenevät käytössä, vastaamme lain mukaan.
Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, ota välittömästi yhteyttä postikonttoriisi ja kauppiaaseen.
Palautuksesta on aina ensin sovittava myyjän kanssa. Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat myyntikuntoisia eikä niitä ole pesty tai muuten käytetty.
Toimitusehtojen mukainen palautus on maksullinen.
Noutamatta jätetyn paketin palauttaminen ei ole automaattisesti palautusoikeuden (14 päivää) hyödyntämistä.
Mikäli olet tilannut tuotteita kampanjakoodilla ja haluat palauttaa tuotteita, vastaat tuotteiden palautuskustannuksista.
Peruuttamisen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille ainoastaan tuotteiden hinnan, emme toimituskustannuksia tai palautuskustannuksia, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.